Snart får han sin efterlängtade...

Båda barnen sover middag nu! Lukas sover för att han skall orka vara vaken ikväll när gänget kommer hem från cypern. Det skall bli kul att träffa dom och se hur papparkaksbruna dom är och förstås förväntar jag mig presenteeer, hehe ;)
När dom vaknar sen tror jag att vi skall åka till Jula och köpa en cykel åt Lukas, om inte klockan hinner bli så mycket att Nathalie snart kommer hem från skolan förstås! Då kan vi ju inte åka någonstans, hon skulle nog bli väldigt orolig om hon kom hem med taxin och ingen tog emot henne!

Nåja åter till cykeln! Dom har en så fin 12" pojkcykel där för bara 595 kr, hur förmånligt som helst! Jag gillar Sverige, här har dom rimliga priser på en barn cykel. Jag menar varför lägga ut nästan 200 € på en ny cykel (på åland) eller typ 50-100 € på en begagnad som han kan använda typ en säsong när det finns fina för en mycket billigare peng? Man måste vara prismedveten i dagens samhälle! Så 595 kr känns helt okej för en NY cykel, dessutom har man ju garanti något man inte får om man köper en begagnad t.ex.

Woohoo jag slår ett slag för lågpriskjedjorna ;) Man behöver inte köpa det dyraste och "fetaste" när barnen är små och oförsiktiga för även det svinaktigt dyra sakerna av "bättre kvalitet" går sönder när barn våldar på. Heja Jula ;)

Barncyklar 12"

Jonathan&Josefines mamma
2011-05-30 @ 21:18:19
URL: http://sandhammaren.blogg.se/

Det låter fint det! Vi köpte Jonathans cykel på Biltema! :) Det är dumt att betala för mycket! :P

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2011-05-30 @ 22:21:43
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Gillar oxå billigt!! :) Men ibland så måste man tänka på att "du får det du betalar för"... så det är inte alltid man kan köpa billigt



Det var kul att komma hem och se er alla idag <3

Emelie, mamma till Lukas
2011-05-31 @ 09:52:40
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Håller med dig till fullo! Köpte Lukas trehjuling för en tusenlapp och hur många gånger har han cyklat? Naaada. Är väl lite mitt fel också men ungen är inte så super intresserad. Den ska dock sparas till kommande barn då den säkert inte har något bra andrahandsvärde ändå.. Men så trist vilka pengar man ger för barnsaker. Bara hjälmen kosta 400kr? sinnes..

hallonmamma
2011-05-31 @ 10:24:48
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Ja, vem gillar inte Sverige? Det är så stört dyrt med saker här. Man blir ju ruinernad. Snygg cykel btw. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0