:)

Gårdagen var så skön, ojoj så välbehövd den var för både mig och Lukas.

Han hade busat så mycket att han var helt färdig när jag hämtade honom. Han hade ätit godis så det stod ut genom öronen på honom och så hade han varit på loppis och fyndat med farmor. Ja han hade helt enkelt haft en jätte kul dag. Själv låg jag på sängen hela dagen med Leiah och vi njöt också av att få vara ensamma och slippa stressa. Sånna här dagar skall vi börja ha oftare. Lukas skall få åka och busa ensam hos farmor i alla fall en dag i veckan så att jag kan få vila ut ibland.

Efter att jag hämtat honom så åkte vi in till stan och hämtade min syster Nadja som skall vara hos oss den här veckan. Lukas började genast när vi kom hem att styra och ställa med henne! Han gillar att ha folk runt om sig som gör precis som han vill. Ännu bättre tyckte han att det var när han såg att jag satte madrassen som hon skulle sova på i hans rum! Ja hans vecka är nog räddad nu :) Och min med, AVLASTNING!

Idag har vi inte hunnit göra så mycket, vädret är ju dessutom så tråkigt! Lukas sover just nu men vi får väl se vad dagen har att erbjuda efter att han vaknat. Jesper är i alla fall iväg och rensar dom där asiga fåglarna han skjöt igår. Han kunde inte göra det här hemma för Lukas blev livrädd för dom.

Ewa :)
2010-10-31 @ 13:06:30

Toppen att Lukas får busa med farmor <3 Det mår han bra av!! :)

Och Leiah får ha dig för sig själv = oxå underbart!!



Kram till dig Jennifer <3

Jonathans mamma
2010-10-31 @ 17:00:23

Vad underbart allt lät! :) Och vad bra det skulle vara för er alla att låta Lukas busa hos farmor minst en dag i veckan! Det tror jag alla inblandade skulle uppskatta. :)



Johanna, Jenny & Lina
2010-11-08 @ 22:10:13
URL: http://mammagala.se

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0