2 månaders kontroll

Imorse var jag till rådgivningen på 2 månaders kontroll med lilla Leiah.
Större delen av tiden där pratade vi om mitt mående och min ångest över mitt dåliga samvete och vad vi skulle försöka göra för att jag skall få må bättre och slippa ångesten. Det är så skönt att prata med henne jag går till för hon förstår mig så bra! Vi pratade även om hur jag ställer mig till att Leiah kanske inte lär sig acceptera flaskan och där vet jag ju att jag helt enkelt får kämpa med amningen tills hon lär sig ta den. Där finns det inte så många andra alternativ, min prinsessa måste ju få äta!
Vi pratade om vad jag skall göra för att Lukas inte skall behöva känna sig så ledsen och Pia som jag går till höll med om att ett par timmar dagis om dagen nog vore bra för honom, att det nog skulle få honom på andra tankar! Ja vi hade helt enkelt ett jättebra samtal idag, hon skulle även kolla hur det går med min remiss till psykologen för hon tycker att jag borde få komma dit så snabbt som möjligt.

Men självklart ägnade vi inte bara en massa tid till mig, vi pratade självklart om lilla Leiah också. Hon fick massa beröm för hur vaken, glad och med hon är och så fick hon beröm för sin fina färg. Sen vägde vi och mätte henne, hon är 57,5 cm lång och väger hela 5490 gram. Min fina flicka ♥ Nästa gång är det dags för vaccination, usch jag gillar inte sånt!



Stolt storebror med lillasyster i famnen
Det är så kul att han inte alltid är arg på henne utan att han faktiskt vill hålla henne lite ibland :)

Jonathans mamma
2010-11-30 @ 18:27:01

Hoppas att du får en tid snart till psykologen, så att du kan få känna livsglädje på riktigt igen! :)



Jonathan pekade på Leiah och sa: Titta, söööt! :)

Kiia/Katja
2010-11-30 @ 21:43:46
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se

Har öppnat min julkalender i bloggen:P missa inte det, de är underbara vinster för både stora och små...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0