3 månaders kontroll

Imorse var jag med min lilla prinsessa till rådgivningen, det var dags för 3 månaders kontrollen! Vilket även innebar vaccination, jag tog bara den vanliga grundvaccinationen. Det är det enda Lukas har fått och han har klarat sig bra så jag vill inte ge Leiah alla dom har nya vaccinen dom tagit fram. Jag gillar inte riktigt vaccin, jag tror inte på att man skall spruta in en massa skit i kroppen på små barn! Men hon var jätte duktig, pep bara till lite men sen tog det bara några sekunder så var smilet framme igen. Hon är så duktig min lilla tjej ♥

Hon fick en massa beröm för hur duktig hon är och självklart blir man super stolt som mamma när ens barn får en massa komplimanger! När Pia ville ha henne att ligga på mage så vände hon sig bara tillbaka till ryggläge hela tiden, 3 gånger försökte hon men lilla Leiah ville inte! Hehe. Men det var inte bara Leiah som fick beröm för sina framgångar. Även jag fick beröm för hur duktig jag har varit som har orkat kämpa med flaskan och att få henne att sova i sin egen säng. Ja idag var det bara en massa positivt snack hos rådisen, skönt att det kan vara det också :)

Självklart var det vägning och mätning även denna gång! Hon väger nu 6190 gram och är 60,3 cm lång ♥ Min lilla tjej blir stor hon också :)

hallonmamma
2010-12-29 @ 22:55:03
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Jag är också lite emot det här med vaccinationer. Kroppen är ju gjord för att vi skall klara oss ändå? :S

hallonmamma
2010-12-29 @ 22:55:03
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Jag är också lite emot det här med vaccinationer. Kroppen är ju gjord för att vi skall klara oss ändå? :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0