Usch jag vill bara gråta!

Usch fyfan vilken tuff och påfrestande dag vi har haft idag! Att vara sjuk har verkligen tagit på Lukas krafter och det har gjort att det inte har behövts speciellt mycket för att han skulle bryta ihop.
Han låg i sängen och sov när han helt plötsligt flög upp och bara gallskrek, han såg inte ens att det var jag som lyfte upp honom så hysterisk var han. Han skrek i över två timmar och att hålla en 15 månaders bebis som skriker hysteriskt utan att kunna trösta är inte lätt. Han gjorde ett uppehåll för att äta sin välling men sen satte han igång igen.

Sen har han gråtit mellan varven hela eftermiddagen och kvällen, ingenting har varit bra. Stegring har han haft i princip hela dagen. Han fick panadol efter middagen och när jag la honom så var faktiskt febern borta så nu håller jag mina tummar såååå hårt att han inte skall få tillbaka den! Utslagen, jaaa! Dom är fortfarande där men jag har smörjat med bepanten som jag hade hemma. Dock var det det sista så jag måste besöka apoteket imorgon och införskaffa mera. Hoppas att dom också tänker ge med sig. Sen vill jag verkligen att min prins skall få tillbaka energin för att se honom så totalt urpumpad på ork och kraft är fruktansvärt jobbigt.

Efter den här dagen så känner jag bara för att gråta, jag vill gråta och inte sluta. Känslorna svämmar över inom mig. Jag känner hur tårarna bränner innanför ögonlocken och det har dom gjort hela dagen, nu funderar jag på att låta dom komma ut och rinna tills dom är helt slut!! Hormonsvall? Det är verkligen inte alltid lätt att vara mamma, det är mycket att hantera och klara av...


Oavsätt hur sjuk du kommer vara eller hur många motgångar vi kommer stöta på så kommer jag alltid att stå vid din sida. Jag älskar dig och vi klarar allt!

Mikaela
2010-04-30 @ 07:51:22
URL: http://motnyttliv.bloggplatsen.se

Nu måste du bli frisk lilla Lukas!

Kämpa på! Hoppas ni får en trevlig valborg iaf!

Kram

Ika
2010-04-30 @ 12:54:10

Tycker att det är helt otroligt att inte sjukhuset tar dig på allvar när du ringer och är orolig över din son!!! Fast jag är väl inte direkt förvånad heller! Det är konstigt att när man är där så är dom trevliga och säger att man ska ringa om man är det minsta orolig eller är nånting man undrar över, men när man gör det så får man bara snäsiga svar och dom får en att känna sig hypokondrisk/överbeskyddande :S

Hoppas att Lukas är frisk idag och att ni får en bra valborg iaf!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0