Fy fan va skönt!

Nu har jag varit med Lukas till läkaren och jag är riktigt nöjd. Som jag skrev i inlägget innan så skulle jag inte gå ut ur rummet utan en plan, det behövde jag inte heller.
Läkaren tog mig och min oro på allvar och undersökte honom noga. Hon skickade honom på blodprov och om inte det skulle visa något så skulle hon skicka honom vidare till en riktig barnläkare. Barnläkaren skulle isf utreda om det rör sig om astma, allergier eller om hans andning blivit påverkad utav möglet i lägenheten.

Jag berättade om möglet och läkaren blev riktigt upprörd och tyckte att jag skulle ringa kommunen och berätta att min son skall utredas om han fått andningsproblem pga möglet. Och om det visar sig att han faktiskt har svårt att andas pga det så då lovar jag att Finströms kommun INTE kommer att få det roligt!!! Då ska dom fan få äta upp att dom sa åt mig att bara tvätta bort möglet!

Men hur som helst är jag mycket nöjd med besöket för nu känner jag hopp om att min älskade Prins kommer att bli frisk! ♥


"Yes jag kommer bli frisk!"

Emelie, mamma till Lukas
2009-11-30 @ 23:24:50
URL: http://mellemus.blogg.se/

åå inte kul me sjuka bebisar! Min plutt är också sjuk nu ligger i sängen och hostar som en tok! uscha krya =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0