Underbart väder!

Idag har vi över 30 grader varmt och det måste man ju självklart ta vara på. Så idag bestämde vi oss för att gå hela vägen till emkarby. Det var inte speciellt jobbigt, det tog 2 timmar och det var hur skönt som helst i det varma vädret. Lukas hatar ju sin vagn så jag var lite orolig över hur det skulle gå. Meeen istället för att ta stora vagnen så tog vi bilstolsvagnen, den som man bara klickar i bilstolen i alltså. Och gissa vad, det gick hur bra som helst! Han kan ju titta runt sig när han åker i den så han var vaken den första halvtimmen utan nått gråt som helst och sen sov han tills vi nästan var framme hos Nina och Janne. Selma var också jätte duktig, hon badade lite på vägen så det gick toppen!

Väl där så åt vi glass och hade det trevligt i solen och vet ni vad då? Joo jag fick Lukas att ta nappflaskan!!! Så min älskade unge drack en massa vatten idag, jag är sååå glad över det! Jag struntar i om han inte vill ha mjölk ur flaska bara han dricker vatten när det är så här hett! Wiiiee toppen bra framsteg idag måste jag säga :)

Och ikväll skall han vara ensam med Jesper igen för jag ska åka och rida en sväng. Jag hoppas så att det kommer gå bra. Min lilla bebis tycker ju inte riktigt om att vara utan mamma.
Li och Frallan och Ewa
2009-05-31 @ 21:23:25
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Söting.. vi längtar efter er <3

Emelie med sonen Lukas
2009-05-31 @ 23:47:07
URL: http://mellemus.blogg.se/

HAha jaa fast det går upp och ned idag ville han inte ha någon alls! Men han var ganska allmänt grinig. Får se hur dagen imorgon blir kanske stannar inne så han slipper värsta värmen! =)



Nej han träffar honom inte och har aldrig träffat honom.. det är lite lång historia =P Men han betedde sig på ett sätt jag inte jag accepterade när jag var gravid så jag lämnade honom.. å så bråka vi massvis vilket ledde till att vi inte hördes av förutom i november men då börja vi bråka igen på teleofn såklart och sen har han bara valt at t inte träffa honom men han skulle höra av sig nu efter studenten vilket han tar på fredag. Så man får väl se :) Hoppas att han ringer vill ju verkligen att de ska ses! Han är väl mest rädd och jag måste väl intala mig själv om att det är en relativ bra annledning att vara frånvarande så att jag inte börjar avsky honom allt för mycket =)



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0