Var får alla sin tid ifrån?

Det känns som mitt dygn bara har 12 timmar



Ojoj jag önskar verkligen att jag hade mer tid att sitta här och blogga men tyvärr har jag inte det. Personligen så förstår jag inte hur andra mammor har tid att skriva flera inlägg om dagen, jag hinner tydligen bara med ett i veckan. Jag skall försöka ta mig tid imorgon att svara på kommentarer och uppdatera om Lukas som hunnit upptäcka en massa nytt på bara en vecka. Han har ju även hunnit bli 5 månader, min lilla skrutt. Men just nu ikväll finns inte tiden. Men som sagt jag skall försöka ta mig tid att svara och uppdatera imorgon!
mickan
2009-07-02 @ 19:11:11

hejsan! jag tänkte bara fråga hur det gick med huset i träsk i sund? vi funderar på att fara och kika på det, men är osäkra vad gäller skicket osv. sku va jättesnällt om du kunde komma med något tips :)

Tack för en bra blogg förresten! tror att dom flesta har förståelse för att du inte har tid att uppdatera varje dag.

hanna s
2009-07-08 @ 10:30:40

ååh, vad jag saknar dig! :)nu är det banne mig dags för att ses. <3

Babybarnkläder
2009-07-31 @ 22:04:32
URL: http://babybarnklader.blogg.se/

välkommen att kika in hos babybarnklader.blogg.se.

Se om just Du kan fynda.

Anonym
2009-08-20 @ 18:32:19
URL: http://nannandersson.devote.se

jag har rensat min gaderob och säljer kläder, skor och väskor för mindre än 100-lappen på min blogg!

TITTA IN I MIN BLOGG OCH SLÅ VANTARNA PÅ DIN FAVORIT INNAN NÅGON ANNAN GÖR DET!!!

http://nannandersson.devote.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0