Snart är det över...

Imorgon är det redan söndag och dags att åka tillbaka till Åland. Det känns faktiskt ganska sorgligt att dagarna har gått så fort. Visst saknar jag Jesper och tycker att det skall bli kul att få träffa och pussa på honom igen men det är nog det enda som jag saknar också. Utöver det så saknar jag verkligen inte Åland. Jag känner att jag inte riktigt är färdig med min Sverige vistelse. Men som tur är så kommer ju mamma över till Åland på fredag så då får jag spendera lite mer tid tillsammans med henne! Och hon tar med sig söt-Molle<3

Men idag har vi varit iväg och besökt babyland. Där köpte jag en näsgrej som man skall använda om bebisarnaär mycket täppta och det är ju Lukas så det blir nog bra! Han har varit så duktig, han sov hela tiden då vi var iväg och han sover fortfarnade. Vi har varit hemma i över en timme, så här bra har han aldrig förut sovit. Guuud det känns så bra att han sover så jag hinner få lite tid till annat! Och nästa gång jag kommer över hit så ska vi åka och prova ut en bärsjal så att jag kan ha honom att sova hemma också så jag får möjlighet att göra annat under dagarna än att bara sitta med honom i famnen. Jag längtar redan!!

Nu ska vi snart äta racelette, mmmm wuuunderfuuul  ♥ Jag skall verkligen njuta av min sista kväll här hos mamma!

julskii
2009-02-28 @ 18:48:59
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Låt oss ta våra bebisar och flytta till Sthlm:)

Mamma
2009-02-28 @ 19:27:13
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Ja usch ja vad fort det har gått.. men oj så mysiiiigt det varit att ha er här <3

Johanna K
2009-03-01 @ 11:07:06
URL: http://johannaaak.blogg.se/

När du kommer hem vill jag träffas, är ledig imorgon så jag kan slå en pling något vid dagen? puss <3

Flisan
2009-03-03 @ 18:36:38
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

jag missade totalt hela förra veckan och att du var i sverige..förlåt!! jag har fullt upp hela tiden och sjukdomarna löser av varandra just nu..suck!

Hoppas iaf att du och lille Lukas hade en mysig tid i sveirge hos din mamma och familjen!

Hoppas vi kan ses nästa gång och hoppas det blir snart =)

MAssor med kramar till super mamman ;)

Kramar Flisan

anonym
2009-03-10 @ 14:14:10

nåttitotti




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0