Valborgsfirande

Jaha så var valborg över för våran del då.

Ikväll har vi varit på party hos Stocken, det var väldigt trevligt och med lagom med folk. Bra musik och skitsnack, kan ju inte bli bättre en valborgskväll. Lukas charmade alla som var där, hihi så snart kanske det är en hel drös med tjejer på smällen igen. Kulkul. Och Lukas föstörde inte stäämningen med sin närvaro, så det så!

Nu har vi precis kommit hem och resterande som var där skulle börja bege sig in till Arken. Och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte var sugen på att följa med. Men jag slängde hastigt bort den tanken jag har ju trots allt ett ansvar att ta. Så det får kanske bli nästa valborg istället :) Nu ska jag gå och lägga mig och jag hoppas att alla har/får en trevlig kväll. Godnatt

Hallonmamma
2009-05-01 @ 16:21:06
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Ja, nästa år kanske vi får se dej på dansgolvet! :) Härligt att ni hade en bra kväll :)

Ewa
2009-05-02 @ 21:07:43
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Snutte gullet då :)



Frallan och Li hälsar att nu är sandlådan på plats och det är bara att komma och leka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0