Världens snyggaste tjejer

Grattis på 15 års dagen Nadja & Nathalie

  

Jag kan inte förstå att ni redan hunnit bli hela 15 år. Det känns som det var igår vi flyttade till Sverige och ni skulle börja på 6års verksamhet. Kan ni sluta växa och bli äldre nu? Jag vill ha er kvar som mina SMÅ småsystrar!!!

Jag älskar er två mer än allt annat på den här jorden och vad det än gäller så kan ni räkna med att jag finns vid eran sida. Grattis mina underbara systrar, hoppas ni får en toppen dag med mycket fina presenter!

Synd att jag inte kan vara där och fira er idag men ni ska veta att jag tänker på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0