31/7-2008

Yes, äntligen! Jag såg på vädret just och nu ska det äntligen komma lite välbehövt regn!
Nog för att jag älskar sol och värme men det får inte gå till överdrift, lite regn är nyttigt. Vi behöver få det för allt håller på torka ut. Och så kommer man kunna andas ordentligt igen för det har verkligen varit tugnt att andas dom här senaste dagarna.

Idag har jag som vanligt inte gjort något speciellt alls. Bara tagit det lugnt och njutit av mitt liv. Fast jag har iofs hunnit med lite irritation. Min lön Skall komma in på kontot den sista så är det bestämt och jag förväntar mig även detta med tanke på att jag har ett lån som automatiskt dras av den sista då lönen skall ha kommit!!! Men idag när jag loggar in för att betala alla mina räkningar så har inte ett jävla cent kommit in på kontot. Extremt frustrerande när jag imorgon kommer att få ringa till banken och reda ut allt eftersom dom varit extremt noga med att berätta för mig att dom INTE gillar förseningar och att det genast blir ränta om man missat att betala. INTE KUL!!!! Så jag är inte på det bästa humör men vi får hoppas att dom kan ha lite överseende med det, för jag kan ju tyvärr inte göra något åt att min lön inte blivit utbetald! Irriterande

Nåja Jesper lagade middag idag, spagetti och köttfärssås. Vanligtvis är det jag som brukar laga det men idag skulle han göra det och jag lovar det brann i munnen på mig. Jag tror han hälde halva chilisås flaskan i såsen, herre jävlar va starkt det var. Men jag ville inte verka otacksam så jag tröck i mig allt men det gick verkligen långsamt för fy fan va det sved att svälja det.. ujuj..
Efter det så skulle Jesper hjälpa Bullen att flytta. Han har fått en etta i Bamböle, kul för han :) Det blir ju billigare iaf! Och Nina kom hit med Jespers telefonräkning som hade kommit till dom istället för hit. Så hon stannade här och fikade och pratade lite med mig. Det var trevligt, så slipper man vara ensam hela kvällen. Hon hade med sig glass som var riktigt god. Jag är egentligen inte speciellt förtjust i glass men den satt riktigt fint i kistan :P Nu har hon åkt och jag får roa mig med internet tills supersize vs superskinny börjar. Och vänta på att Jesper kommer hem.

Imorgon ska vi och kolla på en barnvagn, vi får väl hoppas att den är nått att ha :) Det var någon som Jesper har gått i skola med som hade en vagn till salu, den är bara 2 år gammal så den är säkert fin :) En briovagn. Vi håller tummarna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0