Bebiskläder 👶🏼🍼

Idag fick jag hem en massa bebiskläder som gummors gulle Vilgot bestämde sig för att skänka åt lille L i magen ❤️


Nu har jag allting ordnat i strl 50/56 förutom strumpor, tossor och en tjockare mössa. Även i princip allt i strl 62/68 är färdigt. Jag är väldigt tacksam över att få så mycket fina kläder! 

Jag hann bara hem efter att hämtat barnen från dagis så började jag sortera allt och plocka 50/56 i lådorna ❤️ så mysigt att saker och ting börjar komma i sin ordning. Nu vill jag bara ha hem spjälsängen så vi kan få bebisens rum färdigt!


Imorgon drar vecka 30 igång ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0