Vecka 21


Halva tiden gjord och jag hoppas sannerligen att sista halvan går lika fort! Mitt mående blir inte bättre och jag är extremt trött! 

Att vara sjukskriven är allt annat än kul eftersom jag blev klar med skolan i maj och nu faktiskt får jobba som NÄRVÅRDARE och har papper på det... Men men jag måste ju självklart prioritera mig själv, jobba lär jag ju hinna göra så att jag tröttnar på det 100 gånger om! 

En sak jag reagerat på den här gången som jag inte tänkt på tidigare, eller så har jag glömt det eftersom det var över fem år sen jag var gravid sist! Men det är att det känns som att sammandragningarna började tidigare denna gång! Kanske livmodern måste börja öva tidigare för varje graviditet?! 😜 eller så är det som sagt mitt minne som sviktar ☺️ Graviditeten gör sig i alla fall mer och mer påmind på flera olika sätt för var dag som går!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0