Vecka 26 🎀

Snart har vi kommit ner i tvĂ„siffrigt, snart Ă€r vi nere pĂ„ under 100 dagar kvar till BF! Ännu en milstolpe i graviditeten och frĂ„n hĂ€r rusar tiden sannerligen i raketfart. 
Jag kĂ€nner bara mer och mer att jag lĂ€ngtar efter vĂ„r lilla buse dĂ€r inne i magen. Jag Ă€r nyfiken pĂ„ hur han ska se ut, kommer han lika pĂ„ sina syskon? Hur kommer han att vara, blir han en lugn och beskedlig kille som bara Ă€r med eller kommer han ha mycket ljud och Ă„sikter för sig? FrĂ„gorna Ă€r mĂ„nga och nyfikenheten Ă€r stor â˜ș Tur att han snart kommer att joina oss pĂ„ utsidan.

IgĂ„r var jag till Mvc och fick positiv feedback pĂ„ hur jag jobbat pĂ„ min instĂ€llning. Det kĂ€ndes skönt att kunna berĂ€tta för min hĂ€lsovĂ„rdare om hur jag jobbat med kĂ€nslorna och vilka stora förĂ€ndringar jag sjĂ€lv tycker att jag gjort. I övrigt pratade vi om mitt mĂ„ende och om mina vĂ€rden, nĂ€sta vecka ska jag trĂ€ffa min lĂ€kare och vi ser vilka beslut hon tar. 
Sen diskuterade vi Ă€ven mina tankar kring förlossningen. Jag skulle inte sĂ€ga att jag Ă€r rĂ€dd och tankarna kring den tar inte över min vardag men visst jag har tankar och funderingar och en viss oro som Ă€r helt normalt att man har nĂ€r man ska föda barn, nĂ„got man faktiskt inte kan ha 100% kontroll över. Det vore vĂ€l underligt om man inte hade tankar alls kring hur förlossningen kommer att gĂ„! Min instĂ€llning Ă€r iaf att det nog ska gĂ„ bra och jag vet vad jag ska tĂ€nka pĂ„ nĂ€r dagen stundar â˜ș
Andra saker vi gjorde var att vi mĂ€tte magen och lyssnade pĂ„ bebis, aktiv kille med hjĂ€rtljud pĂ„ 142 ❀ han ligger fortsĂ€ttningsvis lĂ„gt ner i magen och det Ă€r som sagt inget man kan göra nĂ„got Ă„t. Han vill helt enkelt ligga sĂ„ och böka pĂ„ min urinblĂ„sa! NĂ€sta gĂ„ng vi ska trĂ€ffas Ă€r det nytt Ă„r och jag har 10 veckor kvar till BF! SpĂ€nnande â˜ș





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till vÀrldens finaste Lukas och Leiah och vÀntar en lillebror som berÀknas komma i mars <3

RSS 2.0