🎉 NyĂ„rsafton 🎉

Vi spenderade vĂ„r nyĂ„rsafton hemma och i sĂ€llskap av Trisse, Matte och Melizza, fantastiskt trevligt i vanlig ordning ❀

Dagen började med att vi Äkte och handlade det sista vi hade kvar samt nÄgra raketer. Vi brukar inte ha raketer sÄ vi gjorde ett undantag den hÀr gÄngen.
Sen hem och stÀda och fixa i ordning inför kvÀllen.

Vid 17.30 kom dom och dĂ„ högg vi in i förrĂ€tten som Trisse lagat, en laxcheesecake som var helt suverĂ€nt god đŸ‘ŒđŸ»
Till varmrÀtt blev det rÄdjursfilé, pepparsÄs och potatisgratÀng, Àven det vÀldigt gott och vid det hÀr laget var iaf jag gaaanska sÄ mÀtt!
Men visst gick det ner efterrĂ€tt ocksĂ„ i form av mariannechokladpannacotta. Sen var det fasen fullt i magen â˜ș


Efter maten sĂ„ lekte barnen och sĂ„g pĂ„ tv med bĂ„de chips och ostbĂ„gar. Vi vuxna höll till i köket, karlarna med lite starkare varianter av dricka och jag och Trisse med enbart kolsyrat â˜ș Vi hade riktigt trevligt med mycket skratt och timmarna rusade fram och helt plötsligt var karlarna apkalas och kl var strax före 12. 

DĂ„ klĂ€dde vi pĂ„ oss och gick ut för att fira in det nya Ă„ret. Riktigt mysigt och efter det avrundade vi vĂ„ran kvĂ€ll tillsammans. Jag passade pĂ„ att reda upp köket direkt innan jag gick och la mig och nĂ€r jag var fĂ€rdig med det bĂ€ddade jag ner bĂ„de J och barnen och kröp sjĂ€lv i sĂ€ng â˜ș

IgĂ„r fyllde J 29 men han hade inte mĂ„nga knop pĂ„, haha 😜 sĂ„ hela familjen spenderade dagen pĂ„ soffan och bara slappade och till middag hĂ€mtade jag hem pizza. Firandet för Jesper tog vi idag istĂ€llet â˜ș Det Ă€r inte lĂ€tt att vara född pĂ„ nyĂ„rsdagen 😜






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till vÀrldens finaste Lukas och Leiah och vÀntar en lillebror som berÀknas komma i mars <3

RSS 2.0