Hejdå 2015 och välkommen 2016

Mycket har hänt under 2015 och många minnesvärda stunder

Jag tog äntligen Närvårdarexamen efter två års studier och det var nog den absolut största händelsen. Det var med stolthet jag tog emot betyg och stipendier den där svinkalla dagen i maj ❤️ och nu titulerar jag mig stolt närvårdare, ett yrke jag älskar! 

Sen var jag till Gran Canaria med Lukas och det var en resa jag är så glad att jag gjorde med just honom. Underbara lilla kille, han njöt och pratar fortfarande mycket om resan ❤️

Vi var på tre bröllop under sommaren! En kärleksfylld sommar med andra ord. På första bröllopet var vi enbart gäster där för att njuta av ett ofantligt vackert bröllop. På det andra gifte sig våra barns gudföräldrar och J var bestman och jag toastmadame, det var ett magiskt bröllop. På det sista fick jag äran att agera brudtärna, även det ett underbart bröllop.

Jag har även fått den stora äran att få två gudbarn till det här året, Vilgot och Jamie kom till världen ❤️

En annan stor händelse var ju förstås när vi den 3 augusti plussade på stickan och mycket tankar kom på köpet och vägen till ett beslut var låååång! Idag vet  jag dock att valet är helt rätt och lillebror är så efterlängtad av oss alla ❤️
Ja det här är en sammanfattning av det allra mest minnesvärda! Det har nog varit ett helt bra år ☺️

Nu välkomnar jag 2016 med spänning och öppna armar! Först och främst ser vi fram emot mars och lille Ls ankomst ❤️ och sen längtar jag förstås till september och Justin konserten. Vad året mer ska bestå av ser jag med nyfikenhet fram emot. Förhoppningsvis blir det här ett toppenbra år med mycket lycka och kärlek ❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0