7 år idag ❤️

Natten mellan den 18 och 19 januari för sju år sen började mina värkar! Jag vankade fram och tillbaka hela natten och när J vaknade var det ohållbart så vi åkte till BB.
Vid inskrivningen kl 7 var jag redan 5 cm öppen. Jag minns dagen som om den vore igår, jag kommer ihåg hur vi satt och pratade och J höll i lustgasmasken medan jag gungade gungstol! 12.20 drog krystvärkarna igång och kl 12.35 förändrades våra liv för alltid, då kom världens vackraste lilla kille till världen ❤️

3320 gram och 50 cm ren kärlek, en obeskrivlig lycka ❤️ häftigaste stunden i mitt liv, när vi blev föräldrar för första gången ❤️



Idag är du alltså 7 år, hur har åren gått så fort?! Det har varit mina bästa 7 år ❤️ Jag har lärt mig så mycket, det är med stolthet jag kallar mig din mamma! Vår fina, vackra, kloka, snälla och omtänksamma lilla kille! Jag älskar dig mer än ord kan förklara, världens bästa Lukas ❤️


Din dag har vi firat med tv-spel och sockervadd och jag vet att du gick och la dig med ett leende på läpparna och att du har varit nöjd med din dag. Det värmer mitt mammahjärta ❤️


Älskade ungar ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0