Gravidförsäkring!

Idag när jag ändå skulle till stan passade jag på att gå in och teckna en gravidförsäkring. 
Jag kan inte sluta irritera mig på att det är så, ursäkta mig, förbannat dyrt att ta en sån här på ön!? 250€ kostar det att teckna en och så ser man att i Sverige så erbjuder alla stora försäkringsbolag gratis gravidförsäkringar!

Hur kan det komma sig att allt ska va så förbannat dyrt? Nåja jag anser att det oerhört viktigt att ha en sån försäkring så jag biter i det sura äpplet och betalar den. Det är ju tur att skatteåterbäringen kommer om två veckor ☺️

För övrigt går jag in i vecka 22 idag, tiden rusar fram ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0