Ännu en vinst :)

Jag tävlade ju här i bloggen om en radiostyrd bil från playmobil inne hos Ewa innan middagen.
 
Den var som ni såg på bilden, hur cool som helst, det fanns till och med en kamera med som man monterar i bilen och sen kan man följa den via fjärkontrollen. Till min och förhoppningsvis Lukas stora lycka så vann jag den :)
 
Det kommer att bli den perfekta julklappen till Lukas, frågan är ju dock vem som kommer att leka med den mest, om han kommer att få strida sig till den för att jag är för upptagen med att köra den. Det återstår att se :) Jag längtar till Julafton <3
 
Sen har jag ju förtås ett annat bekymmer, jag skall hålla mig från att nämna den eller ännu värre inte kunna motstå suget att få ge den åt honom redan nu till lillajul på lördag! Jag ville ju egentligen ge den åt honom på söndagen när jag kom hem, MEN det ÄR en julklapp, det hade jag bestämt att om jag vinner den skall ha få den i julklapp. Nu jäklar gäller det att ha lite stake och karaktär ;)
 
Tack så väldigt mycket Playmobil och Ewa för den otroligt coola och häftiga vinsten!
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0