Älskade son!

Han förstod min besvikelse över att inte få komma hem med en dörrkrans denna lilla jul! Så han bestämde sig för att göra en krans åt mig, imorse tog han med sig sin farmor ut i skogen för att hitta granris och sen skulle han göra en krans åt mig.
 
Jag blev så överraskad och glad när han visade den för mig när jag hämtade honom idag. Det var den finaste krans jag någonsin sett och han lovade mig att göra en ny varje jul. Ja han är för fin vår lille pojke, han är så omtänksam och mån om alla i sin familj <3
 
När vi kom hem hängde vi genast upp den och nu är vår ytterdörr finast i Mangelbo, nä på hela Åland faktiskt :)
 


EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX
2014-11-30 @ 19:05:59
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Den var superfin!

Svar: Ja han fick den riktigt fin 😊
Jennifer Wikström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0