Sommarfint :)

Jesper har byggt en jättefin och stor blomlåda åt oss och igår var vi ut till eckerö och köpte blommor att fylla den med. Det blev så otroligt fint att jag knappt kan tro det :) love it!


Sen har vi gått runt och inspekterat gården och planerat var vi ska plantera nya vinbärsbuskar. Vi har även bestämt var vi ska göra ett rosendike! Det blir nog också så fint bara det blir klart :)

Nu är det bara iden om den där dammen jag skulle vilja ha på framsidan som jag måste plantera i Jespers tankar ;). Det är kul med en fin trädgård! 
Nästa vår ska vi göra ett stort och fint grönsaksland på baksidan, det ser jag också fram emot :)
Linda
2014-08-21 @ 09:24:22
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

jättefina blommor!

hittade dig på gästlistan av bloggmiddagen, ska bli roligt, mvh Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0