Dålig karma?!

När det kommer till mazdan så undrar jag om det är jag eller den som har dålig karma!!

Jag köpte bilen jag länge drömt om, men efter det har vi haft några missöden tillsammans. En kuggstång som knackar, något som försäljaren bara påstod att behövde smörjas lite, rutin som han kallade det. Det problemet är något som återkommit TVÅ gånger!

Sen hoppade en stolpe på mig, sånt som kan hände om man har lite för bråttom och är lite för ouppmärksam! Så egentligen är ju det faktiskt mitt eget fel, morr!

Men sen skulle den besiktigas och blev underkänd pga att bakbromsarna tog ojämt, bittert till max!

Idag var jag och besiktigade om den och den gick med nöd och näppe igenom! Han sa att dom inte tar helt jämt men att det fick gå, han var på bra humör idag han där Latvala :) tack gode Gud, ville INTE få körförbud på skrället!!!

Glad över att den nu är godkänd ett år till åkte jag med ett leende på läpparna hemåt men möter ett långtradar as och den ger mig STENSKOTT!!!! Seriöst hur mycket otur kan man ha?!?
Så frågan är ju, är det den eller är det jag?!? Är vi kanske inte gjorda för varandra :(

Skiiiit!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0