Fina fina Nadja <3

Igår morse åkte ju jag och Lukas över till Sverige för att se underbara syster ta studenten! Båt och bussresan gick bra.
Sen hämtade mamma oss och vi begav oss mot Sumpan, ute i god tid, jajja :)

Det var en fantastisk känsla att stå där och vänta och ju närmare 12 klockan blev desto större blev trycket! Sen var det äntligen dags, min fina syster sprang UT. Lyckan man möttes av när hon kom fram går inte att beskriva! Det lös om henne och hon har varit så duktig, klarat skolan trots att hon är höggravid! Jag blev alldeles tårögd av att se henne, ville knappt sluta krama om henne!

När utspringet var klart och vi hade fotat allt klart var det dags att åka hemåt, Nadja valde att inte åka med på flaket, klokt gjort med tanke på magen. Men hon fick en fin överraskning, hon trodde att hon skulle få åka Ford hem, icke sa nicke! När vi kom till parkeringen väntade en HUMMER H3 på henne där. Hennes min var obetalbar, hon var så chockad och det var så kul att se :) Hihi och det roligaste av allt var att både jag och Nathalie också fick åka med. Det var ett halleluja moment kan jag lova!


Efter en timmes åkning var det dags att komma hem till Örtagården, där väntade gästerna! Sen hade vi en mysig eftermiddag med smörgåstårta, vanlig tårta och presentöppning. En riktigt fin studentdag med andra ord :) Jag är väldigt tacksam för att Tobbe gav mig ledigt så att jag hade möjligheten att dela denna dag med min fina syster!

Hon var så vacker och jag är så stolt över henne :) Du klarar allt, det vet jag älskade unge <3

När alla hade åkt hem och småttisarna åkt hem så satte jag, mamma och Nadja oss ner och pratade om allt mellan himmel och jord ända till kl 1 på natten. Det var riktigt skönt :) Jag har saknat det, den gamla goda tiden! Dagen igår var den bästa på länge och då var det inte ens jag som tog studenten! Jag älskar min underbara familj <3


Underbara systrar <3

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2012-06-09 @ 15:24:52
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Det var härligt och underbart att du och Luke kunde komma :)



Kram

NadjaIsabelle
2012-06-10 @ 21:59:25
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se/

ååh Jennifer tack så jätte mycket för att ni kunde komma! Det va underbart att ni kunde komma med och fira tillsammans med mig :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0