Sjuklingen min <3

I måndags när jag kom hem från jobb så hade Leiah hög feber och eftersom Jesper jobbar natt den här veckan så har jag fått vara hemma med min lilla sjukling.
Hon har verkligen varit hängig och riktigt ledsen men det positiva i det negativa är att jag har fått känna mig riktigt behövd! Det är en känsla man faktiskt saknar nu när dom börjar komma i den här åldern när dom vill utforska allting själv. Så att få sitta med henne i famnen och bara mysa har varit skönt, även om jag självklart inte vill att mina älskade barn ska vara sjuka!!

Idag är hon i alla fall piggare och förhoppningsvis så kanske hon är helt återställd till helgen :) och bara hon blir helt frisk så kommer vi in i våra vanliga rutiner igen och det ser jag också fram emot!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0