Mycket spännande som hänt :)

I Tisdags var jag på me&i party hos Ika. Kollektionen var super fin och det resulterade i att min plånbok grät floder. Bestämmelsen om 1 plagg var slutade i 2 plagg var och en alldeles för dyr räkning, men vad gör väl det när vi får sjukt fina kläder :) Nu längtar jag massor tills kläderna kommer så jag kan få syskonmatcha Lukas och Leiah i deras nya fina sköldiskläder. Och bäst av allt, jag får glassa runt i min SNYGGA hoodie och joggapants :D
 
Igår åkte jag och barnen till Sverige för att hälsa på mormor&co, men mest spännande var nog att få träffa systersonen/kusinen Charlie som äntligen kommit till världen. Sjukt söt liten kille! Dagen var fylld med lek och bus, lika fantastiskt som alltid med andra ord. När barnen somnat så gick jag, mamma och Nadja på promenad och sen avnjöt jag och mamma varsin Sommersby.
 
Och idag har vi hunnit vara på bussutflykt med små mostrarna till skola/dagis. Nu är Lukas och Leiah och inspekterar Charlie som har vaknat och själv sitter jag och kollar in studier. Jag har hittat det jag ska läsa och nu väntar jag bara på att deras telefontid startar så jag kan få mer information. Skolbänken (på sistans) here I come :D
 
Nu ska jag njuta av resterande timmar här för ikväll bär det av hem igen, jobbet kallar imorgon och resten av helgen! Jag älskar att vara i stockholm och det gör mina barn också <3
 
Bilderna är lånade från me&i´s hemsida!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0