Uppsala!

Igår var vi ju till Uppsala över dagen. En resa som visade sig bli något helt annat än vad jag hade hoppats på!

Barnen var så uppe i varv att det blev en allt för hektisk dag med allt för mycket gap, skrik, bråk och "slänga-sig-på-golvet-och-vägra-gå" incidenter! Dagen var förstås inte bara jobbig, mellan varven hade vi väldigt roligt och mysigt.
Konstigt det där hur det alltid är det negativa man mins bäst?!

Nåja vi var till Biltema och köpte en cykel åt mig, cykelhjälmar åt barnen, sen var det meningen att vi skulle ha tagit hem 2 cykelsitsar åt barnen. Blev dock inte så då dom INTE såg ut att vara i stabilaste skick. Måste nog erkänna att det känns lite synd, hade sett fram emot att få ta en tur idag hela familjen.

Sen var vi till IKEA och där fanns dom absolut bästa kundvagnar jag någonsin träffat på! Dom hade bälten på barnsitsen!!! Det borde ALLA kundvagnar ha. Haha Leiah var inte lika förtjust när hon satt fast :D
Vi fick hem nytt till köket och kikade ut vad vi skall köpa nästa gång.
Och nu ska ni få höra, Jesper tyckte faktiskt om att gå på Ikea denna gång! Så vi gick där i lugn och ro, det var riktigt kul :)

Efter det var vi till lite små affärer och vips var tiden slut och vi var tvungna att åka till Norrtälje. Där handlade vi lite mat och åt middag på Mc Donalds, nomnom! Sen var tiden slut även där.

Båtresan gick riktigt bra hem, det ända under hela dagen som gick helt smärtfritt :)
Men trots allt bråk så är jag ändå tacksam för att vi gjorde nått tillsammans, hela familjen <3 jag älskar min familj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0