Äntligen!

Tänk att ett ord kan göra en människa så glad! Eller ordet har gjort både mig och Jesper glada.

Ordet är: "PAPPA", och det kommer från fröken Leiah. Hon har inte kunnat/velat säga det, vilket är underligt när hon säger så mycket annat. Hon har ett ganska stort ordförråd men pappa är alltså nått hon inte kunnat säga.

Men igår morse kom det när hon låg och myste med oss i sängen. Flera gånger sa hon det och pekade på Jesper :) Jag kände mig riktigt glad och stolt över att det äntligen har kommit igång! Kan tänka mig att pappan var ännu gladare!

Men hon säger det inte på beställning, då kommer det nog nej eller mamma. Det ska komma självmant och då går det jätte bra, bättre sent än aldrig :)

Duktiga Leiah <3 1 år och 7 månader gammal, haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0