Vad har hänt?

Jaa-a mina kära läsare vad har hänt under min 5 veckor borta från bloggen?

Vi har flyttat till Godby igen, underbart! Lägenheten är jättefin och jag trivs bra med att vara tillbaka här :)

Leiah har börjat på dagis för det sket sig med dagmamman. Vilket jag nog egentligen är glad för nu, hon går på samma dagis som Lukas så dom har varandra hela tiden och jag slipper åka och lämna/hämta på två olika ställen! Fröknarna är jätte rara och dagiset är litet, bara plus med andra ord :)
DOCK är dagisavgiften brutal- 420€ i månaden = inte okej! Men men det är bara att betala och se glad ut...

Sen har ju även min lilla sessa hunnit fylla 1 <3 kan inte förstå att hon redan är så stor, vart tog min bebis vägen? Hon fick i alla fall ett fint födelsedagsfirande :)

Ja det är nog en snabb sammanfattning av de viktigaste sakerna :))

Daniela Back
2011-09-29 @ 10:00:49
URL: http://www.danielaback.nu

Jaa vad kul att du bloggar igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0