Sjuka barn :(

Idag ringde dom från dagis och sa att Leiah hade feber så jag ringde och väckte Jesper som fick åka och hämta henne.
När han kom dit visade det sig att Lukas hade ännu högre feber så det var bara för honom att ta båda två med sig hem, mina små hjärtan :(

Dom har varit sjuka rätt mycket den här senaste tiden :/ Jag tycker nog att jag klär på dom bra, men men. På lite drygt en månad har Leiah haft feber 3 gånger?! Första gången hade hon det i 8 dagar, sen fick hon en 3-dagars feber och nu igen då. Lukas blev sjuk när han började dagis, det brukar väl dom flesta bli men sen har han varit hängig med jämna mellanrum :(

Usch det är så jobbigt att se dom sjuka och ser det redan ut så här så vet jag inte om jag vill veta hur våran vinter kommer att se ut :/

Nåja nu är det bara att hålla tummarna för att dom frisknar i fort! Lite tråkigt bara att dom blev sjuka just idag för imorgon skulle dom på "utflykt" till biblioteket och det har Lukas sett fram emot hela veckan. Och jag hade tänkt att vi skulle åka till stan imorgon kväll när det är Open by Night, planerna blir inte alltid som planerat och barnen går ju ALLTID först :) Mina älsklingar <3

hallonmamma
2011-09-30 @ 09:57:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Jag älskar den där bilden på dem. Den är så sjukt söt!

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2011-10-03 @ 14:24:43
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Såååå underbar bild på sötisarna :) Gullungar!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0