Hushållet...

Att se lägenheten är nästintill deprimerande, det känns som att hur mycket man än städar och fixar så är det ändå alltid ett totalt kaos hemma!

Jag gillar att ha det mysigt, städat och fint hemma men så fort man städat så tar det max 2 minuter så ser det ut som "hej kom och hjälp mig". Sorgligt! Jag kan inte förstå hur det kan bli så, visst med två barn är det förståeligt men dom står inte för all oreda!

Myskänslan saknar jag extra mycket nu i juletider men den vägrar infinna sig när det är en miljon leksaker utspridda överallt, tvätthögarna växer och jag ser hur dammlagret växer sig meter höga trots dammtorkning och dammsugning!

Aaah bitterhet, borde väl tänka positivt! Det kunde ju faktiskt vara värre än vad det är men jag gillar verkligen inte oreda! Mina tvångstankar sätter i när jag inte får ha det att se ut som jag egentligen vill här hemma :(

Nåja julbelysningen är uppe och det är sjukt fint :))

Jennie
2011-11-30 @ 17:55:00
URL: http://jjens.blogg.se/

Känner verkligen igen mig i det där :/ det känns som att jag inte hinner göra annat än att städa å ändå ser det lika jävligt ut som om jag inte skulle gjort ett skit! tråkigt!

Anna
2011-12-01 @ 17:00:56
URL: http://mammatill3-mrsjonte.blogspot.com/

Känner oxå igen mig!

Men snart flyttar barnen hemifrån och då kan vi ha det som vi vill och "drömmer" om.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0