Städhuckle på barra ;)

Idag skall vi ägna oss åt städning här för imorgon kväll kommer mamma&co hem från Cypern! Känns lite riskabelt att ta sig an städningen idag eftersom att Lukas förmodligen hinner stöka ner lika mycket igen innan denna dag ens är över. Men vi kör grundlig städning nu så kan man bara plocka upp efter honom där han röjer fram! Haha han är som en tornado!

Hmmm dock har jag absolut INGEN städinspiration alls kan jag lova, jag liksom fastnar med något annat när jag skall börja. Nåja om jag inte hittat inspirationen så får jag hoppas att den kommer när Nadja kommer hem från valpkursen med Dexter! Kanske det går lättare om man är två som kan peppa varandra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0