Gröna Lund

Den här sommaren skall det bli två grönan besök för min del!

Ett med min älskade Lukas så han skall få åka lite karuseller och äta sockervadd så det står ut genom öronen på honom. En hel mamma-son dag helt enkelt. Jag ser så fram emot det och hoppas innerligt att han skall tycka att det är lika kul som jag :) Gröna Lund har så mycket skoj för småbarn och sen alla lotteristånd, dom kan jag passa på att ta när jag är där med Lukas för det händer INTE när jag är där och roar mig själv :P

Sen blir det ett besök själv, utan barn! Dom får vara hos mormor under dagen och kvällen då jag är där och roar mig :D Jag skall stå där när dom slår upp portarna och jag skall vara där tills dom stänger! Jag har inte varit på grönan sen 2007 och jag börjar få abstinens! 2008 var jag gravid, 2009 hade jag en bebis hängande i bröstet hela tiden och 2010 var jag gravid. MEEEN den här sommaren skall inget få stoppa mig! Det har ju dessutom kommit en massa nytt sen jag var där senast så jag har en massa skoj att utforska :P
Dock är det ju ingen som vill följa med och åka alla brutala saker. Alla är så fart, snurr och höjdrädda, mycket tråkigt! Nåja lyckas jag inte ragga upp någon så åker jag fan själv! Jag ser så fram emot det, men jag skall åka en dag när det är vackert väder! Jag vill ha 25 plus och strålande sol samt vindstilla, DÅ är det en perfekt grönan dag!

Iiih det kliar sååå i "grönan-kroppen", jag sitter 30 minuter från görnan om man åker kommunalt! Tur att det är dåligt väder så att jag inte skulle behöva ge efter mot suget :)

bammen
2011-05-28 @ 15:28:47
URL: http://bammentildatutti.blogg.se/

Jag kan komma med :) Men jag åker aldrig fritt fall igen ;) lite för mycket höjd för min del haha! men jag åker det mesta annat, kanske sofi oxo kommer med :)) Kram <3

Jonathan&Josefines mamma
2011-05-28 @ 16:06:45
URL: http://sandhammaren.blogg.se/

Det låter helt super! :) Du har inte frågat mig! ;)

Ika
2011-05-29 @ 13:31:21

Skulle jag inte ha varit gravid så skulle jag ha hakat på! Precis som Malin så åker jag allt förutom fritt fall :)

hallonmamma
2011-05-31 @ 10:27:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Jag gillar också grönan. MEN endast för att dricka öl och köpa lotter. Resterande saker är ju skitläskigt. Jag har aldrig åkt berg och dalbana och kommer aldrig våga heller. Jag är en riktig fegis :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0