Min fina flicka

I lördags fick Leiah sin första tand och nu har hon en till som spricker upp vilken minut som helst :)
Hon hade inga problem alls när den kom, helt plötsligt var den bara där och vass så tusans är den! Hon är mycket nyfiken på vad det är i hennes mun och man ser hur hon är där med tungan lite nu och då och känner på den. Hon har även händerna extra mycket i munnen och pillar på under tandköttsraden. Iiih det är så kul, min bebis börjar bli stooor :D

Jag kan även berätta att hon inte har ätit burkmat på en och en halv vecka, försöker jag ge henne det så spottar hon och vänder bort huvudet med en jäkla fart och blir väldigt arg! Hon ska bara ha våran mat och det går väldigt bra! Hon äter allt och hon äter MYCKET, det finns ingen botten i min lilla tjej. Hon är nyfiken på allt och det är inte mycket hon inte tycker om :)
Ända gången hon äter burkmat är när hon har frukt till sin havregrynsgröt på morgonen. Jag är så stolt, när hon var 7 månader trodde jag aldrig att jag skulle få henne att äta mat! Då trodde jag att jag skulle få ge henne burkmat fortfarande när hon var 1! Se så bra det gick, nu är hon 9 månader och "burkfri" desutom går vällingträningen bra så förthoppningsvis så slipper jag ersättningen inom en snar framtid också :D

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2011-06-23 @ 20:30:22
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Gullunge!!



Jag hade skrivit en kommentar här tidigare idag men den "fastnade" tydligen inte :)



Hoppas ni får en underbar midsommar!!

Kram

Emelie
2011-06-26 @ 22:28:42
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Hohooooo kan du maila över lösen till privata bloggen? å användarnamnet =) blir det någe ullared i sommar btw?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0