Sjukstuga!

Båda mina troll är förkylda, Lukas lite värre än Leiah! Vårt strandhäng i söndags var kanske inte allt för bra med tanke på att solen i Bamböle inte ville visa sig allt för mycket.

Båda två var lite åt det hängigare hållet igår och på kvällen somnade Lukas i soffan 18.45! Vid 21 vaknade han och var helt hysterisk, han hostade så mycket att han knappt fick luft och så klagade han på att han hade ont i sin hals och kropp. Mitt stackars hjärta, jag la honom på soffan så fick han sova där tills jag själv gick och la mig. Så fort jag rörde på mig vaknade han och var jätte ledsen och trodde att jag skulle lämna honom där så efter att Lotta på Liseberg var slut så gick vi och la oss! Under natten har Lukas vaknat och gråtit med jämna mellanrum och han har druckit en massa vatten! Sen sov han till 9 imorse.
Leiah har bara vaknat 2 gånger i natt trots en jobbig hosta! Men hon är ju som sagt inte lika förkyld som lilleman.

Idag har dom mycket energi mellan varven och sen på två röda så är dom helt utslagna. Ikväll ska det stoppas lite hostmedicin och panadol i trollen innan läggning så får vi hålla tummarna för att dom får sova lite bättre i natt. Mina stackars troll ♥ Hoppas att jag slipper strida allt för mycket med Lukas över medicinen bara, han HATAR det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0