På djupt vatten?!

Jag är så sjukt trött hela tiden, det känns som att min kropp inte hinner återhämta sig på helgerna innan det är dags för jobb igen. Jag är inte speciellt kul sällskap på kvällarna eftersom jag allt som oftast somnar på soffan så fort jag lagt barnen. Det är fan jobbigt att gå runt och vara konstant trött!!

Ibland kan jag fundera över om jag kanske tog mig vatten över huvudet när jag började jobba så tidigt!?! Speciellt med tanke på depressionen också, så känns det vissa dagar som att jag har liiiite to much på mina axlar! Dessvärre kan man inte göra så mycket åt just den situationen. Jag började ju jobba för att vi inte hade andra val och inte för att jag jätte gärna ville jobba! Hade nog gärna varit hemma med Leiah lite längre än 9 månader, samvetet sviktar när jag tänker på det :(

Förhoppningsvis blir jag piggare igen bara vi börjar gå mot ljusare tider! Jag hoppas det i alla fall för jag är så trött på att gå runt i dvala hela förbannade tiden! Morr!

hallonmamma
2011-12-18 @ 21:39:19
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Tråkigt att höra! Tänk på din hälsa i första taget. Jobba kan du ju göra senare i livet :) Eller jobba lite mindre kanske. Är man deprimerad är det klart att man inte orkar jobba, och om man tvingar sig till det blir det bara värre i slutändan. Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0