Helgen :)

Den här helgen sprang iväg alldeles för fort men trevlig var den.
På lördagen kom först mamma och Fredrik över en stund och pussade lite på barnen, det uppskattades verkligen! Även om det var lite sorgligt för då infann sig faktiskt känslan att vi inte kommer ses mer innan jul och det här är "deras" jul, vi skulle ha firat med dom egentligen och nu blir det inte så :(. Nåja lite mys fick vi i alla fall <3

Sen kom Trisse och Mats-Erik över med lilla Melizza som vi fick äran att vara barnvakt åt när dom skulle på julbord! Det gick jättebra och det var mysigt att få bebissnusa så mycket man bara ville :)
När dom kom tillbaka så drack vi glögg och hade en super trevlig kväll, precis som alltid när man umgås med dom :) kvällen avrundades vid 12 och då var det skönt att slänga sig i säng!

På söndagen körde jag Lukas till fammo och faffa för dom skulle baka pepparkakor. Själv åkte jag hem och la mig på soffan resten av dagen, DET var skööönt vill jag lova!

En riktigt bra helg med andra ord, nu inväntar jag kommande helg med stor längtan ;) helgerna är det bästa med veckorna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0