Äääääntligen som Gert Fylking hade sagt :P

Plötsligt händer det, eller hur är det man brukar säga?!

Våran boendefråga har varit en stor grej för mig. Jag vantrivs ju här ute i Geta och har verkligen velat flytta härifrån, dock har det kännts som att lägenhetesmarknaden stått stilla. Men så i onsdags morse så ringde Jespers telefon och det var från Finströms kommun som undrade om vi fortfarande var i behov av en 3a.
Jag trodde inte att vi stod i kö där eftersom att jag glömt att lämna in kreditupplysningarna som dom kräver för att få stå i kö där. Men han hade tydligen satt våran ansökan i högen i alla fall så svaret var ju ganska så enkelt! Självklart så tackade vi JAAA till lägeneheten och den 1 september är det inflyttningen!

Ni kan tro att jag längtar, jag längtar så jag håller på dö! Det bästa av allt är att Lukas kommer att få en dagisplats nu i Augusti i Finström eftersom att vi båda jobbar. Ja ibland tror jag på högre makter och att dom inte alltid vill mig illa, utan att dom faktiskt känner för att belöna mig ibland också :)

Woohoo snart är vi finstömmare igen :D

NadjaIsabelle
2011-08-08 @ 13:11:11
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se/

åååh vad kul att ni tackat ja!! :D jag ser fram emot att se hur lägenheten ser ut :)



Puss! <3

Sofi Söderdahl
2011-08-16 @ 21:52:25

Grattis vad kul!

Tiina
2011-08-29 @ 11:27:36

Grattis, grattis! Allt löser sig... Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0