Lite ditt och lite datt

Igår var jag och fotograferade Michelles moppe och la ut den i marknaden och idag skall jag lägga in den i torget också. Så nu får man väl hålla tummarna för att hon får den såld då.

Efter det så åkte jag och barnen till Hammarland för att umgås lite med Jessica, Jonathan och lilla Josefine. Det var väldigt trevligt att ses igen, det var ju ett tag sen sist. Lukas och Jonthan var definitivt mer vilda än tama men det är bra att dom har roligt, dock skulle det ju vara roligt för oss mammor om dom ville dra ner det ett par växlar ;). Men vi satt och snackade och drack te ett par timmar så vi hann nog gå igenom lite skvaller. Tack för en toppen dag!

Vid fyra åkte vi hem för jag skulle via svärmor och hämta mina nya Mary Kay produkter, wiiiieee :D. När vi kom hem höll Jesper på med maten, korvsås, uäääk! Så jag kokade mig lite gröt, det var riktigt gott :) Sen kom mormor och morfar över och hämtade våra gamla skit soffor. TACK! Skönt att bli av med dom och att det äntligen ser lite trevligt ut utanför lägenheten.

Så idag skall jag och Lukas pyssla på här ute, OM jag orkar vill säga. Leiah tog morgon klockan 5 men hon fick ligga och nojsa i sin säng till halv 7 sen orkade jag inte lyssna på det mer, så jag är inte allt för pigg. Jag hade tänkt hålla henne vaken till 9 och sen lagt henne så hon hade sovit typ 2-3 timmar här inne och att jag och Lukas hade kunnat vila då också, men det gick inte. Hon somnade nu, tyvärr.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0