BF 40+0

Dagen med stort D, dagen med datumet då det är beräknat att den lilla skrutten ska komma! Jag tvivlar på den saken men vi får väl se vad som händer!


Sprängfärdig mamma!

Jonathans mamma
2010-09-22 @ 14:25:58

Åh vad jag hoppas för oss båda att det snart är dags! :) Din bulb har sjunkit lika mycket som min, så kanske vi ligger och spottar och svär ikapp snart! :P



Jag kanske borde ta en till långpromenad idag så kanske det blir av snart! :)



Lycka till när det väl är dags!

hallonmamma
2010-09-22 @ 18:25:54
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Spännande spännande spännande! Super fin mage, och inte några bristningar (vad jag kan se). Underbart :D

Ewa o Co
2010-09-22 @ 18:39:42

Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0