Absolut inte idag!

Idag är ett totalt förbjudet datum för bebis att titta ut! Jag håller mina tummar så otroligt hårt för att INGET skall hända idag så ni anar inte heller. Min mormor fyller nämligen år idag och jag vill att den här bebisen skall få ett eget datum så därför är den 15 september ett strängt förbjudet datum!

Lukas fick tyvärr ingen egen dag, han kom på Jespers mormors födelsedag och jag vill inte att samma visa skall upprepa sig med den här bebisen. Jag tycker inte att det är speciellt kul när deras födelsedagar alltid skall förknippas med någon annan inom släkten. Barn förtjänar en egen dag där all fokus står på dom. Det är i alla fall min åsikt kring det här med födelsedagar...

Men efter idag är det lugnt på datumfronten i ca 2 veckor till sen börjar dom där förbjudna datumarna komma igen. Fast förhoppningsvis skall jag väl inte behöva gå så länge till med bebis där inne :)


Iiiih snart har vi en till sån här pytteliten sötnos hos oss ♥

Jonathans mamma
2010-09-15 @ 14:28:47

Vi hade ungefär samma tur med Jonathan. Haha :) Han kom på sin äldsta morbrors födelsedag, och Marcus ena kusins födelsedag.



Vi får hoppas denna filur får ett eget datum. Men jag har både mamma, pappa och min morbror som fyller i oktober. Så det känns lite nervöst! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0