Trött på kylan...

Jag älskar att höra hur snön smälter när man är ute och går, att se hur det droppar från taken. Det är underbart, men jag saknar värmen! Det räcker inte med ett par plusgrader. Jag vill ha måååånga fler grader än ett par. Varför, varför, varför kan det inte bli varmare nu så att man kan få gömma undan alla jävla vinterkläder!?! Ta fram vårgarderoben och slippa gå med en tjock jacka så fort man skall sätta sin fot utanför dörren.

Usch fyfan va jag är trött på vinter, snö och elände nu! Ge mig sommar och +30 ute, DET mina vänner gillar vi :)


Dig älskar jag i alla fall mest oavsätt väder ute :) ♥

Ewa o Co
2010-04-01 @ 13:23:20

Du vill helt enkelt sätta på Lukas allt som han fick av sina mostrar ;)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0