Så fruktansvärt tacksam <3

Idag när Lukas satt och lekte och jag satt och tittade på honom så kunde jag inte sluta tänka på hur otroligt stark min kärlek till honom är! Han är det mest underbara som finns på den här jorden, i mina ögon. Jag blev riktigt känslosam utav alla tankar, höll nästan på börja gråta, så mycket älskar jag honom och så tacksam är jag för att jag har fått honom.

Oavsätt hur mycket han skriker eller hur mycket han än ställer till med så är han ljuset i mitt liv. Jag skulle ALDRIG vilja förlora honom, det finns inget i världen som skulle få mig att välja bort mitt liv som mamma. Det är det bästa en människa kan få uppleva, den vackraste, finaste present man kan få!

Någonting man verkligen skall vara tacksam för och uppskatta. Och det är jag! Innan jag blev gravid så var en stor oro i mitt liv tanken på att man kanske aldrig skulle kunna bli gravid. Tack och lov blev det inte så. Varje dag med Lukas är den bästa som finns, oavsätt hur trött, ledsen, irriterad eller utmattad jag än är så behöver han bara le och allt är som bortblåst. Tack för att jag fått den finaste gåva en männsika kan få ♥


Jag älskar dig Lukas Johannes Henriksson mer än livet ♥

Ewa o Co
2010-04-01 @ 13:22:17

:) tänk på mig då :) Jag fick dig och dina systrar :) <3 Ni är alla de vackraste jag har <3

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0