Ingen "dejt" blev storstädning

Idag tänkte Ika och hennes söta lilla Lia komma över och hälsa på en sväng men tyvärr blev det inte så. Hennes bil startade inte så hon kom inte iväg och Jesper har våran så jag kunde inte heller åka någonstans. Meeen vi får ta det en annan dag istället, värre än så är det inte :)

Istället har jag och Lukas roat oss med att städa hela lägenheten (utom sovrummet). Vi har dammtorkat, dammsugit, skurat golven och skrubbat badrummet ordentligt. Mycket duktiga känner vi oss nu och det gick faktiskt lätt fast Lukas var med hela tiden och hjälpte till. Jag trodde att det skulel bli skit jobbigt att städa så grundligt med honom vaken men nejnej min son var så hjälpsam så! Sen har vi även hunnit baka en fin kladdkaka som vi kan ha till efterrätt också. Ojoj va effektiv man kan va när solen gömmer sig :)

Nu håller Lukas på kokar sina leksaker och vi väntar på att Jesper skall sluta. Vi skall åka och köpa nån del till snurran så vi kanske kan åka ut på sjön i helgen, great!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0