Fina bilar :)

Ikväll har det varit den årliga sommarcrusingen i stan. En massa fina raggarbilar som glider runt och visar upp sig, mycket trevligt. Tråkigt nog valde det här förbannade regnet att komma just ikväll utav alla kvällar! Det har inte visat sig här på 6 veckor och nu skulle det komma! 

Men inte skulle lite regn få stoppa oss från att åka och se på bilarna så vi packade oss in i bilen och åkte till stan. Tyvärr var Lukas inte alls på ett trevligt humör så vi kunde inte stanna så länge. Men ett varv hann vi se dom köra och det är väl huvudsaken det :) Det var hur mycket bilar som helst, vissa snyggare än andra! Det var riktigt synd att Lukas var så jäkla arg och bråkig för det hade varit kul att stå och titta en stund till. Men i och för sig så var det inte speciellt varmt så det var nog lika bra att åka hem, ge mig solen tillbaka!

Att se alla fina bilar och alla glada människor i bilarna gjorde mig riktigt sugen på att parta loss ordentligt. Det är något med dessa bilar som drar fram den riktiga sommar- och party känslan i en :) Nästa sommar får nog mamma se till att komma till Åland så hon kan vara barnvakt åt mina små odågor så jag kan njuta utav sommarcruisingen ;D

Lika duktig som alltid så glömde jag ju min kamera hemma så vi fick inga bilder :/ Jag tror fan att mitt amningsminnen fortfarande sitter kvar sen Lukas eller så har det kommit redan fast den lilla inte ens är född än.


Ni får en bild på en trött bebis istället!

Linda- mamma till keven & liten i magen
2010-07-25 @ 08:32:47
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Okej :) Ah, fast ändå inte så lång tid kvar. Tiden bara springer iväg men tur är! :)

Ah precis, hehe.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0