I love you til the day I die!!


Du är mitt ljus, mitt hopp, mitt allt
Jag älskar dig mer än livet!
Du har den största platsen i mitt hjärta, för dig gör jag allt ♥

Frida
2009-09-03 @ 20:49:31
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

Ja skulle gärna träffa er..problemet är väl att jag är bosatt i stan just nu..MEN ska till vallentuna på lördag dock på barndop..stannar ni över helgen fredag-söndag? skulle va super kul att ses..det är ju trots allt mer än ett år sen ja såg dig och då var det med en liten fismage =)



Kramar

Emelie & Lukas
2009-09-03 @ 23:23:34
URL: http://mellemus.blogg.se/

´Hehe jo fick dne men hade inte sätt den (A) aa jo alltså han ligger oftast lite högre men när han väl somnar så vill han lgiga på sidan å då går det ju inte :P men snygga är dem! Så otroligt =D



Neej hon vet inget! Det blev tillsammans i januari så alltså INNAN lukas kom också. Så han har ju satt sig i en riktig jävlig sitts! Men jag fattar inte hur fan man kan hålla något så underbart hemligt helt sjukt.



Aa jag läste om det dära.. Sen är det ju så mkt som händer hela tiden plus att det är nu som dem börjar förstå vilka alla är! Och känna igen på riktigt genom röster och andra tecken osv :P Sen så spökar nog tänderna på riktigt ordentligt också där under :) lilleman har dock ännu inte ploppat upp än! :P men de kommer väl de också :)



haha jaa jobbiga är ju att han inte tar flaska heller =P eller idag drack han 5 ml kanske, alltid ngt! Så jag får fortsätta öva me honom:)



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0