Tack Sara <3

Födelsedagsfirandet hos Sara var en succé! Hon hade bakat så otroligt mycket gott så man höll på äta ihjäl sig. Det var egentligen meningen att Jesper och Lukas skulle följa med dom också, men Lukas mår inte alls bra så dom blev hemma. Lukas låg endå och sov när vi skulle åka.

Men dagen bjöd på mycket gott att äta och många skratt! Det blev en hel del nostalgi snack när Saras släktingar åkt hem. Då var det bara jag, Settan, Sara, Sanne och Rölli kvar. Gud så kul det var, det var så länge sen vi satt bara tjejerna och snackade skit. Jag älskade det!
Så vi bestämde att i början på nästa vecka (inte den som kommer) så ska vi alla ut och rida fjordingar tillsammans. Snacka skit och bara ha så fruktansvärt roligt. Jag längtar redan, usch känns jobbigt att det är så länge kvar. Då blir det som den gamla goda tiden när vi ALLTID var med varandra, jag saknar det massor ♥

Nåja tack igen underbara Sara och grattis! Även fast det är imorgon du fyller år :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0