Jennifer står för latmask

Alltså det är ju sjukt va inaktiva jag är när det gäller datorn. Jag är sämst på att uppdatera min blogg, vilket jag har dåligt samvete över. Jag önskar så att jag skulle ha lite mer tid till att uppdatera er om vad som händer i våra liv och om Lukas utveckling för just nu känns det som att det händer något nytt varje dag. 4 månaders åldern är ju den mest utvecklande åldern.
Och sen är jag ju så värdelös på att kommentera i andras bloggar. Förut var jag jätte noga med att kommentera i andras bloggar och speciellt i kompisars bloggar men inte ens det hinner jag med just nu. Usch det är ju så att jag skäms. Förlåt för att jag är så dålig på att lämna spår efter mig! Jag hoppas att jag kommer kunna skärpa till mig inom en snar framtid.

Hihi men en sak tänkte jag hinna dela med mig utav idag och det är: Lukas and the hoppgunga! Han fick Linneas gamla hoppgunga och det är en riktig succé! Först var han väääldigt skeptisk till den men det dröjde inte länge innan han insåg att; men oj jag kan ju hoppa i den. Haha så jag hinner bara stoppa ner honom i den och sen är det full fart både på ben och skratt. Bara jag lär mig hur jag stoppar upp mina egna filmer så skall ni få se hur underhållande Lukas tycker att det är :)

Jag gillar min hoppgunga, tack moster ♥
Mikaela
2009-05-27 @ 20:09:16

Han är ju underbart bedårande söt :)

Li och Frallan och Ewa
2009-05-27 @ 21:30:09
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Hahahahahahahahaaaaa söta unge!!!!! <3

Emelie med sonen Lukas
2009-05-27 @ 22:15:11
URL: http://mellemus.blogg.se/

HAha nja var min pappa som bjöd in dem.. han anser väl att de är något för släkten =P Men det gör ju inte jag då ajg inte träffar min släkt något!



Aa eller var gröt =)) men de är super mums tycker han! Jätte kul jag vill komma igång nu eftersom att tänderna spökar =P Vill gärna inte amma mycket då!



Kramar

Emelie med sonen Lukas
2009-05-27 @ 22:15:11
URL: http://mellemus.blogg.se/

HAha nja var min pappa som bjöd in dem.. han anser väl att de är något för släkten =P Men det gör ju inte jag då ajg inte träffar min släkt något!



Aa eller var gröt =)) men de är super mums tycker han! Jätte kul jag vill komma igång nu eftersom att tänderna spökar =P Vill gärna inte amma mycket då!



Kramar

Erika
2009-05-28 @ 21:14:21
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Hur gammal är sonen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0