Jävla dator!

Aaaaah jag fullkomligt HATAR min dator!!! Jag är riktigt aggressiv just nu, den är gammal, värdelös och har deffinitivt gjort sitt som dator. Snart åker den ut med en jävla fart och jag styr bilen lika hastigt mot elgiganten för att köpa mig en laptop!!! Nu har jag fått nog av gamla saker som förstör mitt liv!

Utöver det så är Lukas en underbar bebis, idag när jag var på sjukhuset så var han så snäll. Han satt i sin vagn och lekte med sina leksaker under hela min undersökning. Iiiih jag älskar honom!

Se va stor han har blivit :)
Hallonmamma
2009-05-27 @ 17:29:11
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

vilket underbart leende! <3

Li och Frallan och Ewa
2009-05-28 @ 07:32:49
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Söt sötare Lukas <3 Guuuuud så han är söt!!



Du, jag tror att bärbara har bättre pris här i "mitt" land :)



Puss på dig unge <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0