Tillbaka efter helgen bloggpaus

Ja den här helgen har ju som sagt spenderats i Sverige hos mamma med familj. Och den har varit supermysig ♥ Jag älskar verkligen att spendera tid tillsammans med mamma.
Fredagen så var väldigt lugn, vi tog igen lite tid och snackade en massa skit. Det blev ju sån snöstorm så vi bara myste hemma. Och den natten så sov Lukas hela natten, från 23 till 06.45. Min underbara unge va stolt jag är!

Och på lördagen så åkte vi som hastigast över till en tjej som säljer me&i kläder så nu har jag beställt en uuuuunderbar lejondräckt till Lukas med matchande mössa. Jag längtar så tills jag får prova den på honom! Efter det styrde vi bilen mot stinsen där jag shoppade lite på gina tricot åt mig själv. Det kändes faktiskt skönt att lägga pengar på mig själv för en gång skull. Och kvällen avnjöts med mys i soffan och robinson.

När söndagen kom var det dags för lingon&blåbär party. Som vanligt var det trevligt, dock lite sorgligt att folk är så otrevliga att man inte kan lämna återbud. Men men det var så trevligt ändå fast vi var bara några stycken. Tack mamma och Solan :) Jag köpte en klänning till mig själv och en fin dräck till Lukas som han kommer kunna ha till sommaren. Och vid tre tiden kom Anki och Mats över med gungan som jag skulle få köpa till Lukas. Ojoj vilken underbar investering. Lukas älskar den och jag med så nu vill jag bara åka över och hämta hem den, jag fick inte plats med den igår. Sen var det som alltid väldigt ledsamt att behöva åka därifrån men förhoppningsvis dröjer det inte många dagar innan vi ses igen!
 
tack för ännu en mysig helg ♥
Ewa
2009-03-30 @ 19:24:02
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Det var så mysigt att ha er här <3 Vill att ni ska vara här jämt :)

Kram

nadja granlund
2009-03-30 @ 19:29:27
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/love

ååh vill att du ska vara här jämt, Se till att komma i helgen igen! Älskar dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0